marți, 7 februarie 2012

Paste in stil Italian

O gustare calda pentru zile reci….
-11 grade afara, barrr, un frig de crapa pietrele.
M-am gandit ca trebuie sa parasesc fotoliul in care m-am cuibarit confortabil, sa las putin deoparte patura si sa-mi fac ceva de mancare.
Nu vreau sa petrec in bucatarie mai mult de 45 de minute asa ca o sa-mi prepar o portie de paste…si bun, si ieftin, si rapid.
Este o reteta care-mi aduce aminte de Italia, de soare, de mare…..deja incep sa ma incalzesc.
Pastele (pene) cam 250 gr se pun la fiert in 3 l apa cu putina sare. Eu folosesc doar paste din grau dur ( BARILLA ) si le fierb cam 8-9 minute. Cand sunt gata le pun in strecuratoare. Nu trebuiesc spalate, acesta este secretul pastelor din grau dur, nu sunt lipicioase.
Pregatesc ingredientele pentru sos: 50 ml ulei de masline, 200-250 gr carnita tocata, 1 ceapa, 1 ardei gras, 2-3 rosii, condimente si patrunjel
Pun uleiul la incins, adaug ceapa tocata, carnea, ardeiul gras taiat julien si le las la inabusit cam 15 min.
Mai stropesc cu apa din cand in cand….
Adaug si rosiile date prin razatoare, sare, piper, oregano si 1-2 catei de usturoi … sau daca esti fan al gustului picant poti sa pui putina boia de ardei iute.
Mai las pe foc inca 10-15 min.
Cand sosul este gata adaug pastele, amestec totul, presar putin patrunjel si POFTA BUNA.


Se pot servi cu parmezan ras deasupra, capata un gust intens si placut. Gustul Italian la tine acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu