marți, 27 martie 2012

O intalnire de suflet…

Pentru mine, o intalnire extraordinara care pot sa spun ca mi-a schimbat perceptia despre tot ceea ce se intampla in aceasta tara este intalnirea mea cu Dacic Cool. Eu sunt o optimista din fire si o persoana care vrea sa vada partea cea mai frumoasa din toate lucrurile, oricat de murdare sau meschine ar fi ele. Traim intr-o societate care ne reduce la absurd si avem atatea si atatea neajunsuri, incat faptul ca ajungem sa avem strictul necesar a devenit pentru noi cea mai mare realizare. Am uitat sa mai visam, sa speram, sa credem in noi. M-am bucurat nespus sa ma intalnesc, virtual vorbind, cu Dacic Cool - un site 100% romanesc, care promoveaza produse, oameni si idei 100% romanesti.
Este extraordinar; Romania trebuie sa-si cunoasca valorile, trebuie sa-si recapete speranta si sa-si sustina produsele autohtone, care din pacate au ajuns sa fie mai apreciate in strainatate decat in tara. Eu si sotul meu suntem "abonati" la farmacia Hofigal, intamplarea face sa locuim in cartierul Crangasi, unde exista o astfel de farmacie cu produse naturiste la pret de producator. Prin intermediul revistei Hofigal si al site-ului lor am ajuns sa pretuim sanatatea, natura si sa ne bucuram de o reala stare de bine. De asemenea suntem "abonati" SanoVita si Fares (nu ne lipsesc cerealele, semintele, ceaiurile si condimentele), Gerocossen si Gerovital (creme si lotiuni pe baza de extract din plante si miere), produse care se remarca printr-o calitate deosebita si un pret mai mult decat rezonabil.
Tot cautand informatii pe internet am ajuns sa cunosc Dacic Cool si sunt fericita. Prin intermediul lor vad partea frumoasa a acestei tari. De la articolele despre sanatate, despre personalitati si branduri de renume din tara si pana la articolele pe care le trimit toti cei ce ii indragesc, nu vad altceva decat bucuria si mandria Romaniei. Reusesc sa demonstreze ca se poate, ca si noi avem, ca suntem caracterizati de calitate si de excelenta. Pentru mine sunt o inspiratie si o realitate optimista, sunt o medalie purtata cu mandrie de un popor greu incercat. Vreau sa-i sustin si vreau sa pot sa contribui ori de cate ori voi avea ocazia pentru a face cunoscute tuturor resursele acestui neam binecuvantat de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu